Sunday 12 June 2011

MaLaM:pAgI:update

assalammualaikum...

elo u oll!!selamat pagi...hahha...pe la update blog kol 3 pgy....kalau blog ni pandai cakap mesti dye marahkan?
kehekeh...;)
tadi da tido...so,sekarang matenye xnak tutup plak....mungkin,blog niwh akan deactive untuk sementare...kerana aku akan sedia untuk fokus pada pelajaran aku,setelah cuti 2 minggu berakhir.....
aq update:


  • cuti 2 minggu:>kadang-kadang<                                                                                                                                       
  • masa persekolahan>jarang-jarang @ langsung x<
ye larhkan...aku kena belajar betol2...
doakan kejayaan aku ye...
tadi da penat study so,...kepala pown da ting tong....esok  tak boleh bangun lambat sebab aku kene amik nota...lagi beberapa jam sahaja cuti pertengahan akan berlalu...
ia berlalu seperti angin,dan datang juga seperti angin kuskus...eyh..tak de la...kalau nak cuti,mesti ar ribut...sebab ape?sebab semua teruja nak cuti....lagi2 yang duduk hostel...betol x??

so,ini hanyalah untuk makluman...dan ubat untuk menghilangkan rindu pada blog ku...aku harap semua dapat jage diri korang beak-baek...

tok student U yang cuti sem..selamat bercuti ye....:)

p/s;maaf untuk penggunaan 'aku' di blog ni...


                                         setiap orang yang bergelar manusia ada banyak hak..
                                                            salah satunya ialah hak untuk suka atau tidak...
                                                                  tiada paksaan dan ugutan....

                                                      :)just SMILE!!:)

0 contengan:

Template by:

Free Blog Templates